mizam product

mizam product

Monday, February 20, 2012

Salam perkenalan warga DUN Kadok

Dun Kadok terletak dalam parlimen Ketereh yang diwakili oleh Yb. Abd.Aziz Bin Kadir dari PKR dan Adun Kadok dari PAS iaitu Yb. Azami Bin Hj.Mohd. Nor.Dun Kadok boleh dikatakan kubu kuat PAS atau org kata kawasan selesa bagi PAS, Adun PAS sudah jadi wakil disini rasanya tak kurang dari 20 tahun.

Bila mana sebut zon selesa ni maknanya sedap lah, tok wakil pon tak perlu kerja kuat pasal zon selesa. Lawan nya aMNO yang mmg terkenal dgn keburukannya, maka tak heran la buleh menang. tapi disini peulis ingin highligtkan bila kita diberi kuasa kita kena sungguh-sungguh menjalankan amanah itu. Rakyat menaruh harapan tinggi pada wakil rakyat untuk membantu dan memberi perkhidmatan terbaik pada rakyat. Penulis nak highligt sedikit masalah penduduk dikawasan Dun Kadok, yang paling utama ialah jalan, Jalan yang berlubang lubang dan rosak angkara lori pasir. Apa penyelesaianya? Bahaya dan merosakkan harta benda org masalah tu. Jadi harap sangat YB buleh tolong selesai. kalu mana jalan kena baiki,beki la. Bimbang jugak la kito sebagai pengguna jalan raya jadi exsiden ke apa,tayar pecah xpayah ceritala bnyak dah ore kena.

Masalah kedua air bersih,cepat cepatla disegerakan bekalan air bersih keseluruh kampong,bosan doh minum air telago.cirit birit anak kawe. Padan hok tu je dulu Yb. selesaikan kali ni kito undi Yb. lagi. calon parlimen tu bui ko PAS la pulak.

Pasni kawe sambung lagi. ni salam perkenalan baru..

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI