mizam product

mizam product

Saturday, April 4, 2009

Tahniah kepada PM Malaysia yang ke 6



Tahniah kepada Dato.Seri Najib Tun Razak kerana telah dilantik menjadi PM ke 6,harapan saya sebagai warga ialah agar Dato. akan melaksanakan amanah yang di beri dengan amanah dan penuh tanggungjawab.Setiap tindakan yang di buat hendaklah selari dengan kehendak rakyat dan tidak menyimpang dari ajaran Islam.Penulis menaruh harapan yang besar terhadap kepimpinan yang baru agar telus,amanah,tidak rasuah,tidak mengambil komisyen berjuta-juta dan tidak melakukan salah laku juga tidak mengkayakan kroni atau proksi.
Dato.Najib mempunyai ujian yang besar selepas mengambil alih kerajaan iaitu tiga pilihanraya serentak,isu demokrasi,isu PPSMI,isu ISA dan isu TPM yang di tuntut oleh parti MCA dan juga isu ekonomi.Kita akan tengok bagaimana Dato.najib akan selesaikan segala masalah tersebut.
1. Isu Pilihanraya: 7 April jawannya.
2. Isu demokrasi : 2 akbhar yang digantung permit edaran telah ditarik balik
arahanya.Hari pertama menjadi PM.
3. Isu PPSMI : ?
4. Isu ISA : 3 April 13 oran telah dibebaskan.
5. Isu TPM cina : ?
6. Isu Ekonomi : ?

Kita semua akan menonton bagaimana setiap isu ini akan diselesaikan,jangan lupa rombak kabinet ye dato,ramai lagi geng AAB dalam tu.Perletakan Dato. Shahrir samad tu pasal dia takut kena pecat ti lagi malu la dia.hehehe

No comments: