mizam product

mizam product

Friday, December 4, 2009

We Love Tok Guru



Sejak akhir-akhir ini begitu banyak serangan dari musuh-musuh Islam terhadap Pas @ khasnya Mursyidul Am Pas Tok guru Nik Abdul Aziz Nik Mat,bermacam-macam isu bermula UG,tajaan haji,Perlantikan menantu sebagai CEO PMBK,isu doa yang di putar belit dan sebagainya..
Dua tiga hari lepas adalah budak-budak nakal (sekadar meminjam perkataan Tok Guru)lebih kurang 200 orang (kalau Cukup!!) membuat himpunan untuk mendesak Tok Guru meletak jawatan sebagai MB Kelantan.Sedih gua tengok budak-budak nakal yang di upah beberapa ringgit tersebut oleh amno la sapa lagi,tapi pandai depa ni guna topeng Jemaah Rakyat Prihatin Kelantan untuk menuntut MB meletak jawatan.Depa ni tak da otak ke??Bukan depa tak tahu MB berusaha untuk mendapatkan hak kerajaan negeri kelantan yang dinafikan oleh PM Malaysia.Kenapa mereka yang menggelarkan Jemaah Prihatin ni tidak perihatin terhadap hak yang dinafikan.Bodoh la ni sebenarnya. Tok guru xperlu letak jawatan oleh kerana desakan budak-budak nakal ni,Kerajaan Tok Guru Menang PRU12 dengan majoriti yang besar dalam DUN,Amno dapat berapa je...haha.
Hari ni kat jalan Tok Peti penuh plak orang wat himpunan sokong Tok Guru sebagai MB.Katanya puluhan ribu orang kat sana..
udah-udahla amno ko buat onarnya,baik ko tumpukan pada PRU 13 nanti la..ti kalah habis baru tau.buat la kerja yang diamanahkan.

No comments: