mizam product

mizam product

Monday, November 1, 2010

Peringatan kepada ahli PKR.

Pemilihan pucuk pimpinan Timb. Presiden PKR yang berlangsuang sekarang amatlah sengit anta Yb.azmin Ali dan Datuk.Zaid Ibrahim , di sini aku ingin zahirkan bahawa aku menyokong Yb.Azmin Ali 100%. Pasal apa aku sokong Yb. Azmin??

Korang perhatikan gaya kepimpinan dan corak susun atur politik beliau yang tersusun kemas dan seorang pemimpin yang penuh visi. Mungkin sesetengah orang menganggap beliau seorang mat skema dgn gaya yang kemas mirip kepada budaya gerombolan tapi perlu di ingatkan disini, antara Azmin dan Zaid siapakah yang ditakuti UMNO????

Kalau zaid pegi ceramah ada tak polis pegi halang???tapi kalau azmin naik pentas habis rostrum speker dan kerusi diangkut??Kenapa??Pasal gerombolan takut pada suara Azmin. Di sini korang boleh tengok siapakah bakal pemimpin yang akan memperjuangkan keadilan kita. Usah terpengaruh dengan cerita kedai kopi azmin itu dan ini,persengketaan dgn Yb khalid ibrahim dan ketamakan azmin untuk menjadi MB hanyalah satu cerita rekaan untuk menjatuhkan Azmin,untuk membunuh kerektor beliau kerana Azmin di yakini akan menjadi pemimpin baru untuk para pejuang keadilan di Malaysia menuntut keadilan.

Kepada semua ahli PKR harap berfikir lah secara matang dan professional kerana yang anda ingin lantik sekarang ialah bakal ketua yang akan memperjuangkan parti Keadilan. Bukan ragu pada zaid ibrahim tapi zaid tidak sesuai untuk membawa parti keadilan kedepan.

Azmin keperluan untuk malaysia,infact...setiap segi dalam pakatan amat perlu.kita bukan demokrasi AF.kita mau pilih yang kuat,bijak,berani,tak tipu,tak cuak.kita perlu wibawa beliau,pengetahuan beliau .Semoga selepas ini,demokrasi akan semarak di bumi tumpah darah aku.
Belum terlambat lagi untuk anda semua mengundi Azmin.
Hidup Azmin.

No comments: